Forårets komme…….

Posted: 25. marts 2010 in Dagligdagens små og store dilemmaer

Jeg ved det, jeg ved det, jeg ved det godt. Jeg må ikke og alligevel gjore jeg det! Jeg har smuglet disse skønne vidner på at forået er på vej med mig i kufferten hele vejen fra Danmark til China town.

Jeg elsker foråret og de små mirakler der pibler frem fra jorden, som kærlige vidnesbyrd på at forvandlingen er på vej! Her på denne side af jorden eksistere de små vidundere ikke, så det er godt at vide, at hvis jeg graver dybt og længe nok, så kommer de frem disse vidunderlige budbringere! Derfor gjore jeg det, smuglede disse små vidundere med mig som en lyksaglig bekræftigelse på at foråret venter lige rundt om hjørnet.

Hvad gør dig forårsglad???

Kommentarer
  1. Anette siger:

    Skøøønt at du er online, Mie – tillykke med fin, fin blog. Glæder mig til at følge dig. Hvide tulipaner og lys puddercremet gloss på læberne gør mig forårsglad ;o)

  2. Louise siger:

    Nej, hvor frækt sådan at smugle forårsbebudere med helt til Kina. Men jeg forstår dig – jeg elsker også perlehyacinter. Men ellers er friske asparges og nye blomkål også noget af det jeg nyder og glædes over ved foråret. Kh Louise

Skriv et svar

