For de meget morgenfriske………

Posted: 26. marts 2010 in Så til noget helt andet.............

Min kæreste og jeg har fået for vane at starte vores dag i fitnes centeret (så er det ligesom overstået). Dette gjore vi også denne morgen, imens jeg oksede afsted på cyklen og i mit stille sind tænkte på livets uretfærdighed – nemlig, hvorfor det er så meget nemmere og laaaaaaangt mere behageligt, at spise sig blød og rund i gode lækkerrier, end det er at smide det bløde og runde igen!
Jeg må gøre noget for at holde motivationen oppe, så imens jeg sidder der og får pedalerne til at dreje rundt, starter jeg min mentale træning, som foregår inde i mit hoved; “jeg forsager djævlen og alle hans chips, jeg forsager djævlen og alle hans chips, jeg forsager djævlen og alle hans……..”.

Jeg gør det godt, synes jeg (lidt endnu). Ved en fejl får jeg kikket på kvinden foran mig, som stiger ned fra løbebåndet, ved en endnu større fejl, får jeg kikket op og er ved at falde af cyklen, jeg må havde set forkert………., “hendes” display viser 42 og det er alså kilometer her er tale om, tid – 2½ time……………, hvilket betyder, at hun er steget op på dette løbebånd klokken 04:00 a.m. Enden må hun være alvorlig ramt af jetlag, eller også må hun lide af en sygdom der kræver lægebesøg………..

Her troede jeg, at jeg var morgenfrisk……….

Kommentarer
  1. Anette siger:

    SIKKE en vane. At begynde dagen med en tur i fitnesscentret er simpelthen noget, jeg ville ønske, jeg kunne copy-paste. Godt gået. Mie, har aldrig fået spurgt hvorfor du egentlig bor i Kina? :o)

  2. Hej Anette, jeg bor i en meget lille (ca 300.000 indbyggere) by der hedder TEDA – to timers kørsel fra Beijing – i 150 kilometers radius bor vi 100.000 millioner mennesker og i hele Kina 1.3 milliard mennesker………vildt ikk
    Have a nice day, kh Mie🙂

  3. Nille siger:

    Jeg har virkelig respekt for dem, der starter dagen med motionen! Min nye coach har også foreslået mig en tid fra 7.30 om morgenen; men det er dog humant. Hvem i alverden starter kl. 4??? Jeg tror i øvrigt heller ikke på, at det er så sundt – det er et tidspunkt, hvor din krop ved, at den bør være i hvile!

    Men det er godt gået at tage afsted inden arbejde! Det skal jo desværre til🙂

    • Personligt tror jeg kun det er mennesker der er alvorlig ramt af jetlag, der kan finde på at løbe en marton i et mortionscenter klokken 4 om morgen🙂.

      God fornøjelse med din coach, Nille🙂

Skriv et svar

