En kærlig hilsen……….

Posted: 31. marts 2010 in Dagligdagens små og store dilemmaer

 

Kære du, må denne dag blive lys og mild, må solen skinne i dit sind!
Jeg “sender” dig små hjerter med ønsker om at du må få en god og dejlig dag og nat, når du når dertil🙂

De sidste nætter har jeg sovet på et hotel. Hver aften lå dette lille hjerte på min pude indeholdende en lækker lille chokolade stang.
En dejlig og kærlig lille gestus om at nogen har tænkt på mig!

Nogen gange er det de små ting i dagligdagen der kan være med til at gøre en forskel!

Hvilke små velsignelser i dagligdagen gør dig glad???

Kommentarer
  1. Louise siger:

    Vores søn på 4 er meget gavmild med små, bløde kys på kinden. Jeg elsker det og nyder det hver gang, igen og igen. Det er en af hverdagens små og helt store velsignelser.

Skriv et svar

