Glædelig påsketid <3

Posted: 1. april 2010 in Så til noget helt andet.............

                     Må påskeharen mild og sød
                     trille et æg til dig hen, 
                     og må der i æggets bund
                     ligge til dig et lille fund. 

                     Jeg ønsker for dig at du må få
                     en rigtig velsignet påskestund.
                     Må sild, chokolade og påskebryg
                     nydes i denne gode stund.   

                     Må påskesolen skinne ned,
                     og sprede glæde i dit sind.
                     Må du nyde spirene små
                     der pibler frem fra  jorden dyb,                

                Jeg ønsker dig, at du må få
                et påskeæg du aldrig havde troet!

Kommentarer
  1. Jeg UNDSKYLDER “slingeren i valsen” til sidst i mit indlæg. Det ser ud som om jeg har drukket adskillige påskebryg……….., det findes ikke på disse kanter, så det har jeg ikke! Tilgengæld er min “undercover” tilknytning til nettet MEGET ustabil!

  2. Louise siger:

    Så fint, så poetisk! God påske til dig Mie!

Skriv et svar

