Hvem eller hvad inspirere dig…………..

Posted: 22. juli 2010 in Så til noget helt andet.............

Denne fantastiske og livgivende udsigt, havde vi sidste år, da vi var på en 70 kilometer hike i de kinesiske bjerge – enestående, unik og meget inspirerende!

I dag har jeg “tyvstjålet” min inspiration hos beutyspace.dk (er du til ydre feminin skønhed er denne blog et must, “damen” ved virkelig, hvad hun snakker om og sikke billeder wow…….).
Faktisk er min inspiration på flere leder, og her vil jeg dele, hvor vigtigt det er for mig at lade mig inspirere af andre! For hvem er jeg uden fællesskabet med andre mennesker, hvad enden det er “live” eller igennem cyberspace, som her fra den anden side af jorden, har skabt nyttige, nye og inspirerende fællesskaber for mig!
Jeg har brug for andre mennesker til at “spejle” mig i, til at blive klogere på mig selv, livet og andre mennesker. Jeg har brug for at lade mig inspirere, fordi det giver mig energi, nye ideer, muligheder og ønske om at skabe. I sidste ende er det hele med til at gøre mig til mere MIG!!!

Personligt har jeg flere idoler i mit liv, mennesker jeg ser op til, har stor respekt for, og som har “noget” jeg gerne vil have noget mere af selv (blandt andet er min kæreste et godt eksempel på sådan et menneske, for mig:-)!

Hvad med dig, lader du dig inspirere? Hvad bliver du inspireret af – en udsigt, en lækker farve, et menneske, en måde at være på eller???????
Hvad giver inspirationen dig?

Kommentarer
  1. Anette siger:

    Kære Mie – hvor er du bare sød – blev superglad af at læse dit indlæg. Uha, inspirationskilder er svære at definere, for det kan være alt fra en tilbudsavis fra Netto til skallerne på stranden. I dag hed min inspiration Kenneth – en knaldhamrende dygtige makeup-artist, som kan forvandle øjne, næse og mund til små kunstværker i ansigtet ;o)

Skriv et svar

