Livets Gaver!

Posted: 27. juli 2010 in Så til noget helt andet.............

I dag er det års dagen for Claus og jeg mødte hinanden i billetkøen på Langelandsfestivalen. Solen skinnede fra en skyfri himmel, musiken var fantastisk og kærligheden svimlende og har været det lige siden!

Dette skilt fandt jeg i en butik i Beijing, og jeg synes det er skønt og taler sit helt eget kærlighedssprog……….

Jeg tror på at livet er fuld af gaver til dig og mig. Det er ikke altid til at få øje på gaverne. Nogen gange kan indpakningen se kedelig ud, og det er ikke altid til at forestille sig, hvilke værdifulde og glintrende ædelstene der kan vise sig!

Jeg har tit tænkt den frygtelige tanke, hvor meget fattigere mit liv havde været, hvis ikke jeg år tilbage havde taget imod min helt unikke gave der i køen på Langelandsfestivallen.
Sikke drømme, sikke muligheder, sikken kærlighed jeg var gået glip af!

Livets Gaver er værdifulde! Livets Gaver er balsam for sjælen! Livets Gaver er i overflod derude i verden, og det handler om at få øje på dem…………

Skriv et svar

