Drømme kan blive til virkelighed!

Posted: 7. september 2010 in Kina i et hverdagsperspektiv

Her i Kina er det muligt at få udlevet mange drømme, fordi det er muligt at betale sig fra en masse ting!

Hvad siger du eksempelvis til denne her?

Er den ikke FANTASTISK? Jeg fik den lavet igår, da vi fik besøg af seks dejlige, friske unge mennesker fra Danmark, hvor af to af dem er yndige kvinder. Yndige kvinder skal naturligvis både til negledame og have en prinsessekage!

Igår inviterede jeg til fest. Idag invitere jeg til kinesisk kaffe bord. Så kære blog læser, hvis du lander på kinesisk jord, imens jeg er bosat og hjemme, er du hermed inviteret på eventyrskage hjemme hos mig.

P.S. Er du mand, skal jeg naturligvis nok sørge for en mere rustik en af slagsen, medmindre at du har uudlevet prinsessedrømme…………….

P.P.S. Inden du bestiller rejsen, skal jeg måske lige nævne, at selv om kagen ser overdådig smuk ud, så er der lige en smagsdetalje…………………..

Kommentarer
  1. charlotte siger:

    de smager skønt og fordi de netop ikke er søde, så kan man snildt kværne en halv selv😉

    savner savner savner Kina og dig.

  2. Kære Charlotte,
    Velkommen hertil. Er der nogen der er ekspert på disse kager, må det siges af være dig. Jeg mindes da du introducerede mig til denne slags luksus…………
    Take care over there!

  3. Tine siger:

    Kære Mie

    Hvor ser den dog skøn ud! At tænke sig, at mennesker har tid (ressourcer) til at skabe sådan en smuk og lækker kage🙂 Dét er overdådighed!

    kh Tine

  4. Ja, Tine overdådig og smuk det er den!

    Jeg har bemærket, at du har skrevet mig på som inspiratorer på din blog. Jeg føler mig meget beæret – TAK Tine, jeg glæder mig vildt til at læse din bog.

Skriv et svar

