Det pureste GULD…………

Posted: 14. september 2010 in Ikke kategoriseret

Se lige hvad jeg har fået af en af “mine” adoptions forældre

Her på den anden side af jorden er det en total skattekiste fuld af det purreste GULD.

I mit barndomshjem blev der stort set ikke læst andet end ”BT, Hjemmet og Familie journalen”. Jeg har altid svoret højt og helligt, amar og halshug, på spejder ære og hele mulevitten, at den slags litteratur ikke skulle inden for mine døre! Dengang viste jeg jo heller intet om, at jeg en dag ville ende i Kina, for slet ikke at snakke om, at jeg med stor sikkerhed slet ikke anede hvor Kina lå!

Heldigvis er det jo slet ikke forbudt at bliver klogere i livet og udvikle sig til at blive et bedre menneske. Så derfor smæsker jeg grådigt disse herligheder i mig i stor livsnydelse så sladdren og ikke mindst LAKRIDSERNE står ud af begge mine ører……….

Kommentarer
  1. Uhmmmm…. kan lige forestille mig denne fryd!

    Det minder mig om da jeg var af sted på lejr da jeg var barn, så fik jeg altid tilsendt en pakke hjemmefra, fyldt med slik og Anders And blad. Herligt!

    Cammilla

  2. Hej Cammilla,
    Velkommen til. Ja, det er vidunderligt at få gode sager hjemmefra.

    God dag til dig, kh Mie

  3. Louise siger:

    Åh lakridser – min last. Nyd dem, også lidt for mig 🙂

  4. frulang siger:

    utoligt som man kan elske ekstra bladet og en pose lakrids;-) Kender det kun alt for godt. Sjovt nok tror alle der komme på besøg at man kun elsker superpiratos og tyrkisk peber…Ps, er du klar over at der er kommet nye baggage regler der gør man for 3-400 kr kan tage en 23kg ekstra kuffert med når man flyver herud??(vist både sas og klm)

  5. Kære Fru Lang,
    Velkommen til og tusind tak for tippet. Det kunne jeg godt havde brugt sidste jul, hvor jeg stod som den helt store og meget svedende “fru Pikalop”, for at finde ud af hvilke ting jeg MINDST vil bringe med til Kina – det blev en jul med “krigs kvoter”……….
    Kh Mie

Skriv et svar

