TAK til DIG!

Posted: 18. oktober 2010 in Så til noget helt andet.............

TAK til DIG derude i verden, som læser med her hos mig. Du skal vide at det varmer så dejligt i mit hjerte her på den anden side af jorden. Selvom jeg ikke ved hvem du er (du kan være helt rolig🙂, for det kan jeg kun se, hvis du skriver en besked på bloggen), så gør det mig så usigelig glad, at komme hjem og finde ud af at du og mange andre kikker forbi, selvom jeg ikke er “hjemme” og kommer med nye indlæg. Det er både meget inspirerende og opmuntrende for mig, så derfor skal du have stor TAK!

Jeg sender dig, en kærlig tanke til der hvor du er i verden, og der hvor du er i dit liv! Jeg ønsker dig, at dagen i dag må fylde dig med ro og glæde, at du i dit hjerte må mærke at du er på den rette vej. Præcis i den retning du ønsker at bevæge dig hen…………

TAK til DIG, må du nyde efterårets friskhed, lige der hvor du er.
Jeg håber du kikker forbi en anden god gang.
Kærlige kinesiske regnvejrshilsner – Mie

Kommentarer
  1. Kære Mie – tak tilbage til dig, der også suser dejligt rundt på gode besøg her i blogland.

  2. Til dig der ikke kender Anette og har interesse i skønhed, skynd dig ind på beautyspace.dk, hvis du tilmelder dig idag er du med i en lodtrækning om gode gaver. Det er Anette, der blandt andet har fået mig til at fatte at det faktisk er alvor det der med at bruge solcream………….

  3. Tina siger:

    Hej Mie – og lige så mange takker retur til dig!
    Jeg tænker tit på dig og ville ønske at du var tættere på – egoistisk, jeg ved det…
    Du ønsker, at jeg (og alle andre) er på ‘rette vej’, og for de ønske takker jeg dig – – fordi jeg famler for tiden. Famler mig frem og ber om lys på vejen, så jeg kan SE den, og så jeg kan se mig selv igen. Sommetider blinker lyset som i en blitz, og jeg VED lige der, hvem jeg er – men blitzen er kraftig, så jeg bagefter er mere blind i en periode; men dine værdier NÆRVÆR, AUTENSITET, KÆRLIGHED bringer lige nu et tilpasset lys fra Kina til Butterup. Et mine øjne kan tåle.

    Dit ønske rør’ mig, så jeg bliver våd i øjnene. Tak❤
    Kærlige hilsner
    Tina

  4. Kære Tina,

    Dine ord og din ærlighed rør sig i mig, så jeg kan mærke det igennem hele min krop!
    At være der hvor du er, hvor du famler og kun i korte glimt kan se dig selv, tænker jeg, er et svært, smertefuldt og ensomt sted at være!
    Uden for mine vinduer er der temmlig gråt i dag, men det lys der er sender jeg med glæde til Butterup – til dig. Jeg vil ønske at du må modtage det i rette mængder, i det tempo der er nødvendigt for dig!

    Jeg sender dig lys, varme og en hel bunke kærlighed, og jeg er hel sikker på at du passer på dig………..
    Kærligst Mie❤

  5. Per's ven. siger:

    Hej Mie,
    Jeg har nu læst hele din blog igennem, og jeg må være ærlig og sige at jeg er skuffet. Jeg er stor ven af dyr og deres velfærd – Det kommer du slet ikke ind på, selvom du havde givet mig et indtryk af det. Kommer der mere information inden for den nærmeste fremtid om dine katte?

    Dernæst synes jeg ikke det er iorden at ønske regnvejrshilsner på en vinterdag.

Skriv et svar

