Hvem der bare havde en lille bitte NETTO lige om hjørnet…..

Posted: 26. oktober 2010 in Dagligdagens små og store dilemmaer

Når man som vi bor langt væk fra familie og venner, så tror jeg, at det er almindeligt at finde sammen med ligestillede – andre som en selv – andre der er langt hjemmefra.

I morgen skal vi holde en lille afskedsmiddag  – sige farvel til en familie der rejser tilbage til USA.
Vi har inviteret på burger, fordi vi tror at det er noget kræsne og glubske teenager drenge synes om.

Så skal der lige handles ind, hvilket naturligt nok er min opgave. Kødet købes af den bedst mulige slags (på disse kanter), hos den tyske slagter. Gæren har jeg selv direkte impoteret (og smuglet) med i kufferten fra DK. Ketchuppen står allerede i køleskabet og venter. Grøntsagerne køber jeg så friske som muligt, hos min søde kineser grønt dame. Se hvor mange lækkerrier hun sælger til mig for blot 25 kroner

I morges, på vej ud af døren, siger min kloge og aller dejligste kæreste, “husk lige at købe remoulade til i morgen aften”.
Åhh yes, my darling. I do that…………

Så kære, søde, rare NETTO, vil du være så venlig at åbne bare en lille bitte NETTO butik down town TEDA.
Bare sådan en med et lille udvalg af grove salte chips, karry sild, lækre oste, levebrød med grove kerner, grahamsmel, øko mælk og remoulade. JA, masser af remoulade og varme fiskefilet, vil jeg også gerne have…………., og helst inden i morgen TAK.

Kommentarer
  1. Fantastisk med Netto-savneri. Du minder mig om, at jeg skal huske at glæde mig over min Netto, som ligger i 10 minutter afstand fra mit hjem.

  2. Ja, gør det Anette glæd dig. Også gerne på mine vegne………

    Kh Mie

  3. charlotte siger:

    Søde Mie

    Hvem der bare havde en Starbucks lige om hjørnet (er for kikset altid at køre i lufthavnen og lege “traveller-wanna-be”
    En negledame til fødder og hænder, en massagedame til hele kroppen, venner fra “around the world”, billige grøntsager (sprøjtede eller ej) Soho i gåafstand og dig som nabo!

    Har nu bare grå himmel (well det har I nok også) en masse regn og et hus der ligner en losseplads…..Og det værste: ingen mahjong ladies til at underholde mig hele dagen. Føj det er svært at være hjemme.

    Knus og hils Claus
    Charlotte

    • Kære søde Charlotte,

      Jeg kan næsten helt mærke herover på den anden side, hvor svært det er for dig at være hjemme igen……… Ja, det er med at nyde muligheden for livsnydelse i fuldedrag, imens jeg står midt i det! Tak fordi du minder mig om det.

      Ved du forøvrigt at alle vores kære unge mennesker, synes at SOHO er vedensklasse, og OVERGÅR alt.

      Vid her står et værelse og venter på dig…………
      Hvis du kommer, så giver jeg en pinacula på SOHO med ægte lysende diskokugle, og dagen efter kan vi snuppe en af de store på Starbucks.

      Take care over there – Mie❤

  4. charlotte siger:

    P.S: du siger bare til hvis jeg skal sende noget remoulade ud?

Skriv et svar

