En hårrejsende oplevelse

Posted: 4. november 2010 in Dagligdagens små og store dilemmaer

I Danmark har jeg en kær veninde, som har den skønneste og mest økologiske frisørsalon – “Hair by Nature”, som jeg kender til. Hun er en sand hårkunstner, og jeg har fuld tillid til at lade hende sætte en saks og alt muligt andet i mit hår.
I Kina, kan jeg roligt skrive at frisøerne af en lidt anden standard!

I går skulle jeg havde sat hår. Det var meningen at jeg skulle være rigtig fin. Ikke noget med klip klip klip. KUN håropsætning og det kan virkelig ikke være “FARLIGT.”

I morges så jeg sådan ud

Jeg tror godt, Claus kan lide min nye stil, for han smilede helt vildt (ja, nærmest med lyd på)her til morgen, hver gang han kikkede på mig.

Nu sidder jeg her og overvejer, om jeg skulle susse til Beijing og få lavet nogle lange dødningehoved halskæder, en fem – syv pircinger og købe en fem – seks sæt SORT tøj. Mon så ikke den nye stil (hvad er det nu lige det hedder nu om dage???) er hjemme. Eller også er jeg måske bare på hårrejsende forkant til næste års halloween fest……….

Kommentarer
  1. […] for under 10 kroner. Må siges at være meget billigt. Personligt synes jeg at det kræver stort mod at gå til en af de lokale kinesiske frisøre. Det tog mig en rum tid før jeg end overvejde, at […]

Skriv et svar

