En autentisk reklamesøjle

Posted: 8. november 2010 in Kina i et hverdagsperspektiv

Det er fantastisk at besøge IKEA i Beijing. Ikke kun for at få inspiration og lys til hjemmet, men mere for at se på kinesernes autentiske besøg i IKEA. Kineserne lever sig i den grad ind i butikke og prøver om stilen holder! IKEA bliver både brugt til dateing, en lille middagslur og andre hverdagsagtige begivenheder. Se selv……………..

Personligt er jeg selv meget vild med dette billede

En anden skøn ting ved at besøge IKEA er deres lille supermarked med udvalg af knækbrød, LAKRIDSER, fuldkornspasta og andre smålækkerrier “hjemmefra”.

Måske IKEA i DK kunne overveje at efterligne den kinesiske model…………..

Kommentarer
  1. Louise siger:

    Har jeres IKEA lakridser? Salte af slagsen? Det har de altså glemt på de belgiske hylder. Men jeg har jo heldigvis lige været hjemme og fået tanket op. Har selv lakridste med hjem🙂.

  2. Ja Louise, salte fisk har de – er det ikke fantastisk! Jeg har læst mig til at du er til salt lakrids, selv er jeg mest til sød lakrids, men på disse kanter, så kan jeg ikke tillade mig at klage……………., og lakrids er en af mine favoritter, så jeg kan godt lade mig “nøjes” SMIL.

Skriv et svar

