Toilet nydelse

Posted: 12. november 2010 in Kina i et hverdagsperspektiv

Tja, så synes jeg at det er ved at være tid til kinesisk toilet nydelse. Toiletter i Kina er langt fra altid, som toiletter vi kender til hjemme i DK. Jeg lader billederne tale for sig selv, hvis du har brug for uddybelse så spørg endelig ind. Jeg har selv personlig erfaring……….

Så til den eksklusive og meget advanceret herremodel. Gad vide hvorfor det altid er herrerne der skal have de bedste tisse muligheder………….

Rigtig god og toilet nydende weekend. Jeg er tilbage her på bloggen den 19. november

Kommentarer
  1. Jeg ER glad for DK, Mie. Sådan pludselig lidt mere endda…

  2. Kære Anette,
    Ja, vi har bestemt MEGET at være taknemmelige for hjemme i DK og ikke kun hvad toiletter angår!
    Måske tror du det ikke, men dette toilet er endda i en pæn og rimelig lugtfri udgave. Der findes både meget lækre og langt værre toilet udgaver på denne side af jorden……………..

Skriv et svar

