Sådan er det også at bo i Kina………

Posted: 20. november 2010 in Kina i et hverdagsperspektiv

En af mine værdier er, at jeg er en der HOLDER aftaler, og er der noget jeg har svært ved så er det når andre mennesker ikke holder deres aftaler med mig……………

Så sidder jeg her på den anden side af jorden, og flot har jeg lovet at mit næste indlæg udkommer den 19. november, og jeg holder IKKE hvad jeg har lovet………., derfor UNDSKYLD!

Ikke for at undskylde mig selv, men i Kina så er der en del jeg ikke altid bestemmer selv. For eksempel ved jeg når jeg fryser, men I Kina der er det myndighederne der bestemmer, om jeg kan åbne for min varme, og de har bestemt at jeg først behøver at fryse efter 1. november.
Eller nogen gange så bliver motorvejen til Beijing lukket uden varsel, fordi en “vigtig” myndighedsperson skal forbi og den bliver først åbnet igen, når der er “fri” passage.
Nu til min undskyldning! I går var jeg helt klar til at skrive på min blog, som jeg havde lovet at jeg ville, tror du, jeg kunne få min “undercover” net forbindelse til at virke! NEJ, det kunne jeg ikke. Ja, her i Kina er vi nød til at købe os til en “undercover” net forbindelse, hvis vi vil have adgang til facebook, blogs, hjemmesider og lignende.
Så kære du, i stedet for at holde hvad jeg lovede, så så man lige mig bruge al min tid med en meget tålmodig net support, som hjalp mig til at blive “undercover” net mobil igen……….

So here I am (hopefully back). Have a nice weekend out there

Skriv et svar

