En lille bitte overspringshandling

Posted: 25. november 2010 in Dagligdagens små og store dilemmaer

Endnu engang sidder jeg her og sveder over en eksamensopgave. Eksamensopgaver er et af mine helt store dilemmaer for på den ene side, så er det vildt fantastisk at få den fordybet klogskab og på den anden side så er der 100.000 andre ting jeg hellere vil fortage mig………….

Så se lige her

Hjemmelavet flødeboller fra Frelsens med lakridssmag……….UHM

De smager goooooooodt. Jeg smagte dem selv altså hjemme i DK.
Så kære du, bliver du lækkersulten, vil du så ikke være sød at snuppe en lille overspirngshandling for mig…………

Kommentarer
  1. Louise siger:

    Åh, Mie. Mine tænder løber i vand nu!! Jeg vil fluks lave mig en kop lakridste eller to. En for dig også😉 Kh Louise

  2. Ja, jeg tænkte nok Louise, at du som heller ikke lige har muligheden for et dagligt besøg hos Frelsen, og som også er VILD med lakridser, kan forstå min længsel!
    Tak for lakridsteen🙂

  3. Jytte Eskildsen siger:

    Uhh jeg skal hjertens gerne spise en lille overspringshandling eller 2 for dig🙂
    Kh Jytte

  4. TAK Jytte, dejligt at jeg kan regne med dig🙂

Skriv et svar

