Thanksgiving

Posted: 28. november 2010 in Eksistentielle temaer

Noget af det meget spændende ved at være langt hjemmefra er blandt andet at komme tæt på fremmed kulture og møde nye venner som også er langt væk hjemmefra!

I går var jeg til min først Thanksgiving middag – MUMS det var fantastisk prøv lige engang at se med overflod af mad, og jeg glemte endda at tage billed af dessert bordet. Glemte og glemte jeg var simpelhen for mæt………….

Kalkunen blev så ubeskrivelig lækker saftig………..

Nu er Thanksgiving meget mere end mad og billederne gør mig også vildt sulten……….

Thanksgiving er som ordet siger – TAKNEMMELIGHED.

Thanksgiving er også at dele af det man har til dem som ikke har! Være sammen med sine kære og dele ud af sine glæder, og være taknemmlig over at have nogen at dele med! Thanksgivining er også en rigtig god anledning til at give sig selv lov til at reflektere over sit liv. Hvor meget har jeg egentligt at være taknemmelig over!

Jeg er på vej afsted på en noget forsinket sommerferie. Jeg vil bruge noget af den gode tid til at reflektere over ALT det i mit liv, som jeg er DYBT taknemmelig over, og jeg lover dig der er meget!!!
Jeg er tilbage her på bloggen igen den 10. december.

Indtil da, hvad er du taknemmelig over i dit liv???

Skriv et svar

