Kærligheden der tror ALT

Posted: 16. december 2010 in Eksistentielle temaer

Da Claus og jeg fortalte kineserne at vi skal giftes den 22. 12.2010, klokken 14, ville jublen næsten ingen ende tage. Rent lige tal mere lykke kan det næsten ikke blive, og vi viste det ikke engang! Kinesere går meget op i bryllup og her på denne side af jorden er det forsat normalt først at bo sammen når man er blevet gift, så de kineserne vi kender viser hjerteligt deres glæde på vores vegne.

Tiden er ved at rende ud for dette år. Dette har været mit første år i blogland, og det har været opmuntrende for mig at så mange har gidet at læse med. Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul sammen med dine kære, og må dit nye år blive fyldt med gode oplevelser og i overflod af kærlighed. Håber vi ses til et nyt blog år…………..

For mit eget vedkommende er julen i år noget jeg først rigtig forholder mig til den 23. december. Først har jeg et meget vigtigt ja, jeg skal sige! Omend det ikke er mit første ja i livet, så kommer dette JA fra min inderste sjæl og fra mit hjertes dyb til ham her

Jeg er tilbage på bloggen den 13. januar, 2011.

Kærlige kinesiske julehilsner – Mie ❤

Kommentarer
  1. Tina siger:

    Kære Mie.
    Prædiken ved dit og Claus’s bryllup var som bestilt… Jeg tænkte flere gange på, hvor vigtig det sted i Biblen er for dig. ‘Kærligheden tror alt’. Det er så inspirerende at følge, hvordan I formår at omsætte netop de ord til levet og levende virkelighed.

    Størst af alt er Kærligheden ❤
    Kærlig hilsen
    Tina

  2. TUSIND, TUSIND TAK KÆRE TINA, JEG BLIVER MEGET RØRT!

    Kh Mie

Skriv et svar

