Nyt år med overflod af kærlighed

Posted: 13. januar 2011 in Eksistentielle temaer

Så er et nyt år skudt i gang, i hvert tilfælde i den vestlige del af verden. Jeg håber, at du fik sat det punktum du ønskede for 2010, og er kommet godt ind i 2011.

For mit eget vedkommende blev 2010 afsluttet med et JA fra mit hjertes dyb, til at leve i medgang og modgang sammen med min elskede!

Jeg har selv tidligere i livet erfaret, at kærlighed ikke er nogen selvfølgelighed, og jeg ved at mange savner at dele deres liv med en i ægte kærlighed.

Nogen gange skal der kysses mange frøer før den rette prins eller prinsesse vågner op ved din side! Dybt i mit hjerte ved jeg, at det kan være en hård proces at nå til den dag, og dybt i mit hjerte har jeg, en naiv tro på at kærlighed er for ALLE – også for DIG!

Så til dig der længes dybt i dit hjerte, har jeg et særligt ønske for 2011……….

Der hvor alt andet forgår, vil der være tre ting der består: troen, håbet og kærligheden – og størst af dem er kærligheden

…………, det ønsker jeg for dig i 2011.

Kærlige kinesiske nytårshilsner – Mie ❤

Kommentarer
  1. Louise siger:

    TILLYKKE med dit hjertes ja Mie og godt nytår. Smukt at du tænker på dem, der ikke (endnu) har mødt deres livs kærlighed. Kh Louise

  2. TAK, Louise og også godt nytår til dig.

    Kh Mie

Skriv et svar

