Så kærligt og så uventet……..

Posted: 17. januar 2011 in Ikke kategoriseret

Her til morgen, gjorde jeg noget, jeg igennem et stykke tid har tænkt på, at jeg skulle gøre. Jeg kikkede i vores postkasse. Nu tænker du nok, “hvad er der særligt ved det, det gør jeg hver dag”. Ja, det gør jeg også normalt hjemme i dk, men her i Kina har posten sit helt eget liv, hvilket betyder at det kan tage meget lang tid før posten kommer frem til en udlænding som mig.

Dette smukke kort lå i min postkasse her til morgen

Det er godt nok sendt i december 2009, så det har været en rum tid undervejs, men i dag fik jeg det at se. Som du kan se er det meget smukt og fyldt med hjerter og i teksten er der skrevet en af de kærligste, personligste og mest varme julehilsner til mig, som jeg nogensinde har fået. Jeg blev så rørt for her meget langt hjemmefra, midt i alt det fremmed, så har jeg mindst en kær veninde, som sætter særlig pris på mig.

Det får mig til at tænke på, hvor betydningsfuld en lille hilsen kan være. Der hvor du mindst venter det kan du blive mødt af en kærlig tanke fra en du holder af. Hvem ved måske får du netop hilsnen den dag, hvor du er rigtig trist, tænger til solskin i dit liv og en kærlig tanke til dit hjerte! Det bringer ikke alene glæde til dig, men også til dine omgivelser!

Tak til min kære kinesiske veninde, som er dansk, der så kærligt og uventet sendte mig et brev, som varmer dybt i mit hjerte, og som hun sikkert selv har glemt alt om, at hun nogensinde har sendt………

Skriv et svar

