Mig og Meg!

Posted: 18. januar 2011 in Eksistentielle temaer

Jeg er vild dårlig til at huske navne på skuespillere. En kan jeg dog altid huske og det er Meg Ryan. For mig er hun uden sammenligning overhovedet den mest naturlig, lækre, charmernede, smukke, feminine, vidunderlig, fantastiske kvinde i hvert tilfælde i hendes film. Jeg er vild fascineret af hendes karakter, og hendes små hurtige bevægelser.

I en af mine kloge bøger, læste jeg i dag, at Meg Ryan for nogle år siden blev spurgt, om hun læste de mange anmeldelser og artikler, der omhandlede hende selv. Her er hendes svar;

“Nej, hvis jeg hele tiden er opmærksom på hvordan andre beskriver mig, bliver det umuligt at leve mit liv som mig selv. Jeg forsøger at leve mit liv indefra og ud og ikke udefra og ind.”

Hvis det er muligt at pifte så du kan høre det her på bloggen, og hvis jeg ellers i det hele taget kan pifte…………, så ville du nu kunne høre mit pift fra chinatown og til verdens ende!

Fra I dag af, synes jeg ikke alene Meg Ryan er vidunderlig, fra i dag af er jeg fuldstændig helt og aldeles vild med den kvinde – I love here. Fra i dag vil jeg spejle mig helt ind i Meg Ryans sætning. Fra i dag vil jeg meget mere end i går leve mit liv indefra og ud og ikke udefra og ind.

 Tak Meg, fordi du er så modig, at du tør vise, at du er dig, så jeg også tør vise, at jeg er mere mig!

Skriv et svar

