ÆØÅ

Posted: 22. februar 2011 in Dagligdagens små og store dilemmaer

Prøv lige at læse hvor smukt det er, jeg kan skrive æøå! Fantastisk. Helt af mig selv formåede jeg, at trykke på en knap i går, så vupti, var det slut med at skrive æøå. Nu er jeg heldigvis et meget reflekterende menneske, så jeg har forsøgt at reflekter tilbage. Vupti. Jeg fandt knappen, og nu kan jeg igen skrive de smukke vokaler. Det er da helt fantastisk!

Jeg ved jo af meget personlig erfaring at udvikling tager tid. Nogen gange gad jeg godt at springe processen over. Desværre går det endnu ikke helt så let med at linke til en anden blog. Jeg er ret sikker på at det er meget simpelt. Jeg har bare ikke helt fundet ud af simpelheden endnu, men jeg arbejder forsat på sagen.

Ja, hjemme hos os, så er vi meget lidt udforskende på det tekniske område. Både min mand og jeg. Vi vil hellere spille kina skak. Ingen af os synes det er helt fantastisk at læse og udforske manualer. Vi vil bare gerne kunne det. Sådan vupti. Det er faktisk lidt af en begrænsning. Særligt når jeg gerne vil have en ny computer. En smuk, flot og elegant MAC computer. Jeg bliver bare helt svedt ved tanken. For hvordan skal jeg lære at bruge den? Jeg sukker. Imens hakker jeg mig igennem min gamle computer, som meget ofte på godt dansk jysk er TRÆLS. Eller også er det mig der er træls. Måske nærmere teknisk handicappet…………. ææææh, bøøøøø, åååååååå

Kommentarer
  1. Eva Maria Nielsen siger:

    Hej! Jeg elsker at læse din blog og lære noget om Kina og hverdagen der. Vi har adopteret gennem AC for ca. 3½ år siden. Jeg har linket din blog til min, den er dog på tysk!
    Gud velsigne dig og et godt nyårt!

    Eva Maria

    • Hej igen Eva Maria,
      Jeg kan ikke komme ind på din blog, udover at jeg kan se et billede af dig og dit barn (formoder jeg). Vil du skrive din adresse til mig, så vil jeg kikke forbi?
      God dag, kh Mie

  2. Fantastisk med æ, ø og å. Og så har jeg vist heller ikke fået sagt ‘flot nyt blog-look’ til dig ;o) Kh A

  3. Kære Eva Maria,

    Velkommen til og dejligt at læse, at du får noget ud af at læse med her på min blog. Hvis du har nogle særlige ønsker, du godt kunne tænke dig, at jeg skriver om, så er du velkommen til at skrive det til mig. Måske jeg kan opfylde dit ønske………

    Jeg er ikke super til tysk, men jeg kikker forbi din blog i morgen. I dag er jeg på vej til Beijing for at byde en ny adoptionsfamilie velkommen til Kina (du ved jo på autentisk vis hvordan det hele foregår:-).

    Jeg ønsker også dig og din familie rig velsignelse i det nye år.

    Tak Anette, jeg synes her trængte til lidt forår, glæde og et mere kærlighedsfuld look🙂.

    God og nydsom dag til jer begge 2.
    Kh Mie

Skriv et svar

