Jiiiiiiihaaaaaaaaaaa

Posted: 23. februar 2011 in Så til noget helt andet.............

Jeg er så GLAD i dag. Jeg er nemlig slet ikke så teknisk handicappet, som jeg går og tror. Jeg var forbi min søde unge it ven i går aftes, og jeg blev helt vild glad for at opdage, at jeg gjorde det helt rigtigt. Det eneste jeg manglede var tålmodighed. Trykke på preview og se jeg kan linke. Det er da fantastisk!

Tak kære Michael, fordi du endnu engang har gjort, at vi hjemme hos os har undgået teknisk knas i ægteskabet! Tak fordi du altid stiller op på din meget tålmodige og dejlige jyske facon.

Det er onsdag i dag. Normalt skriver jeg ikke indlæg om onsdagen. Jeg synes dog lige, at jeg ville fejre den rivende udvikling, som jeg har haft på it området i denne uge. Jeg har lært hele tre ting.

  1. At trykke på en knap så jeg ikke kan skrive æøå
  2. At trykke knappen tilbage, så jeg kan skrive æøå
  3. Linke til andre blogs

Det er da en sand fest. Udviklingen går stærkt her på den anden side af jorden…………

Skriv et svar

