To blogs fra Livets Verden

Posted: 23. februar 2011 in Så til noget helt andet.............

Dette indlæg var meningen skulle være udkommet i mandags, men som jeg har beskrvet de senere dage, så har jeg haft lidt tekniske problemer!

Nu er jeg tilbage. De næste 3 dage, kan du læse om 8 blogs jeg anbefaler. Alle er kvinder. Jeg kender ikke nogen af dem privat. Nogle har jeg mødte på kursus, nogle har jeg deltaget i kursus hos og andre kender jeg kun fra denne unikke blog verden. Dette bliver en uge med women power! Glæd dig for disse 8 kvinder har på hver deres måde noget unikt at byde på……..
Som noget ekstra ordinært skriver jeg et indlæg i weekenden. Her vil du kunne læse 8 personlige ting om mig.

Kære du velkommen til denne uge med udgaven af min blog awards, som jeg har modtaget fra hende her

Louise er udenlandsdansker og bosat i Bruxells, nærmere betegnet Waterloo. Louise har en særlig passion for yoga, selvudvikling og kreative påfund. Blandt andet kommer hun med meget appetit vækkende madopskrifter. Ja, sommetider løber mit mundvand helt her fra Kina til Bruxells.
Louise er også passioneret lakrids spiser, og helst de salte af slagsen (ved du at denne skønne spise er en stor mangelvare i udlandet?). Så Louise og jeg har hele 3 ting til fælles.

  1. Udenlandsdansker
  2. Troen på at modgang giver en unik mulighed for selvudvikling
  3. LAKRIDSER (jeg er dog mere til den rene af slagsen🙂

Christina skriver på autentisk, åbent og ærlig – vis om sit liv. Både om alle kampene og om glæderne. Christina er alenemor til den mest lækre og vidunderlige lille Nougatmus. Selvom jeg ikke kender Christina, så har hun en ganske særlig plads i mit hjerte (ja, det er muligt). Christina formår trods svære ods ikke blodt at stå på sine ben, men også at have overskud/forståelse for effekten af tilgivelse og kærlighed!
Bor du i nærheden af Allerød, så har du den unikke mulighed for at møde Christina live, og høre hende fortælle om, hendes 13 år med spiseforstyrrelser og ikke mindst vejen ud!

Jeg er fuld af respekt og beundring for denne unge kvinde. Snyd dig ikke for at møde hende. Hvis du vil, er jeg sikker på, at hun kan lære dig noget om at bryde med offerrollen…………

Gå ikke glip af i morgen, hvor du her på bloggen kan læse om 3 unikke kvinder der på forskellig vis gøre verden til et smukker og skønnere sted at være.

Pssssssssttt husk nu at bruge linkene

Kommentarer
  1. Louise siger:

    Tak for ordene Mie. Og fantastisk at give så meget plads til 8 blog-kvinder, du følger med hos. Christina er bestemt en interessant blogger. Ja, linket virkede🙂 Kh Louise

  2. Dejligt at læse at linket også dur hos dig🙂. Kh Mie

Skriv et svar

