3 ultimative blogs i skønhed

Posted: 24. februar 2011 in Så til noget helt andet.............

Velkommen til endnu en dag dedikeret til den blog awards, som jeg har modtaget af Louise.

Dagen i dag, vil bringe i overflod af skønhed. Lige til at klikke ind på, hvor end i verden du befinder dig.

Først vil jeg præsenter en af de absolut mest professionelle blogs jeg har besøgt. Indehaveren er ikke alene skønhedsgudinde. Hun har også en indre skønhed der stråler helt her over til Kina. Anette har været min trofaste støtte fra min første dag i blog verden. Anette er den ultimative ekspert i at give kyndig vejledning til, hvordan du og jeg på bedste vis plejer og holder kroppen smuk og lækker. Når Anette ikke skriver på sin blog, så er hun professionel skribent om skønhed på de helt STORE dame blade. Tro mig, damen ved hvad hun skriver om! Anette er også den kvinde der har formået, at få mig til at forstå, at jeg SKAL bruge solcream. Hver gang. Således er det gået til at jeg, altid sender Anette en kærlig tanke, når jeg opholder mig i solen.
Jeg regner med, at Anettes råd kommer til at betyde et længere og smukkere liv til mig!

Fru Wedel, ved ALT hvad du bør vide om tøj og stil. Christina har skrevet denne meget brugbare bog – “læs og forstå”, hvordan du bliver lækker på en hurtig måde. Det er bare at gå i gang………

Christina ved også noget om makeup. Jeg kan varmt anbefale at deltage i et af Christinas kurser. Du skal være i meget dårligt humør for ikke at gå derfra fuld af iver og munterhed. Måske kommer du grå, men hvis du vil, så lover jeg dig, at du kan gå derfra som en påfugl så rank, strålende og farverig. Og måske en anelse mere feminin. End da du kom. Eller meget.
Christina ikke bare taler. Nej. Hun har selv ved stor flid ændret sin krop fra at være et tankskib til at blive et flagskib (ja, det har hun selv skrevet på sin blog.) Jeg er fuld af beundring for, at hun har formået den forvandling!

Maren, er i mine øjne en perle af største skønhed. Maren kan få mig til at smile bredt herfra den anden side af jorden. Er der noget der skaber skønhed og endda på helt naturlig vis, så er det smil og latter. Maren er snu. Bedst som jeg sidder og griner af hende, smukke Allan og deres 3 krydderurte/børn. Deres liv med og uden døre. Ved du hvad Maren gør? Hun tager et spejl frem. Gæt hvem jeg ser. MIG. Jeg ser mig selv.
(Pssttt Maren har lovet mig, at jeg gerne må komme hjem til hende, og få lagt neglelak på af smukke Allan. Er det ikke fantastisk. Sig det ikke til nogen. Jeg er ikke sikker på, at smukke Allan ved besked. Endnu.)

Maren har skrevet alle disse bøger. Og flere til. Noget om Samar. Noget satira noget. Snyd ikke dig selv for et godt dansk grin………..

I morgen vil jeg skrive om 3 blogs fra toppen af danske selvstændige buisness kvinder. Faktisk passer det ikke helt. Det er kun to blogs. Den ene kvinde har ikke nogen blog. Endnu. Mon ikke den første af de 3, gerne vil hjælpe den tredje der endnu ikke har en blog?

Håber vi ses i morgen. Indtil da HUSK at trykke på alle de fine links!

Kommentarer
  1. Rødmer, bukker og takker, kære Mie. SÅ mange pæne ord og så på én gang…dem vil jeg lige hive frem, hvis nogen vrisser af mig i dag.

  2. Kære Anette, må du få 10 fold tilbage af al den SKØNHED som du bringer til os andre❤

  3. Maren Uthaug siger:

    Tak for de søde ord. Har været inde og læse dem flere gange🙂

    Kh
    Maren

  4. Glæder mig Maren. Du har fortjent hvert og et af dem.
    Kærligst Mie

Skriv et svar

