Vissen og død!

Posted: 3. marts 2011 in Eksistentielle temaer

Jeg har egentlig blogfri idag, men jeg bliver nød til at dele det her med nogen. Det bliver dig. Prøv lige engang at se, hvad der stod på spisebordet, da jeg kom hjem igår

Jeg måtte vente med at trække vejret, til jeg havde fået dem placeret i skraldespanden af angst for at de ville eksplodere op i mit hoved.

Nogen gange er min aller dejligste mand total busines agtig. På den hard core måde. Han har kun busines på hjernen. Ingen romantik. Overhovedet. Da jeg viste billedet til min mand, sagde han; “Ej skat, jeg har slet ikke set dem.” Hvor blind har han lov at være, spørger jeg bare……………

Disse engang smukke og livsbekræftende tulipaner får mig til at tænke på vigtigheden af vand. Som menneske er det også livsnødvendigt at få den rette mængde vand. Har du fundet din rette kilde? Den der giver dig din nødvendige livseliksir? Det sted der giver dig uanede styrke, glæde, inspiration, kærlighed…………

Jeg håber, at dagen i dag må bringe dig rigeligt med vand af den livgivende slags. Så du ikke visner og dør ligesom de smukkeste blomster der engang stod på mit spisebord…………..

Kommentarer
  1. Lene Kj. siger:

    Ja, vand – på flere måder er ganske livsnødvendigt!
    Håber endnu een buket finder vej til dit bord.

  2. Tak Lene, det ved jeg, at der gør. Om ikke andet så køber jeg dem selv❤

Skriv et svar

