Tegneseriefly og gam bei

Posted: 4. marts 2011 in Kina i et hverdagsperspektiv

Kina er et kæmpe enormt land. Hvor jeg i Danmark benytter mig af tog, når jeg skal på de lange strækninger, så tager jeg fly her i Kina. Prøv lige engang at se dette lille tegnefigurfly

Det er et af den slags fly, hvor jeg sender et ekstra kærligt ønske til langt op over skyerne. Bring mig sikkert hjem. Til min aller dejligste mand. Jeg vil gerne se ham i øjnene. I aften. TAK.

Imens jeg venter på dette lille bitte fly, nyder jeg udsigten til bjergene. Jeg har også tid til en kop et eller andet.
Frit valg fra menukortet. Hvad kunne du tænke dig?

Måske denne “Mountain rain”

Smager sundt og bittert. Meget lidt sødmefyldt. Tilgengæld er den sikkert meget helbredende. For et eller andet………..

Gam bei – tøm glasset

God og nydsom weekend til dig

Kommentarer
  1. What a drink. Den ser da vidunderlig spøjs ud. God weekend, Mie.

  2. Jeg er helt enig Anette, teen ser noget spøjs ud. Til teens forsvar, var jeg vist lidt for hurtig til at tage billedet……..

Skriv et svar

