Krise og glæde hånd i hånd

Posted: 18. marts 2011 in Eksistentielle temaer

Japan er 2½ times flyvning, fra hvor jeg bor. Det lyder vildt, men herfra er det ikke unormalt at tage på forlænget weekendtur til Japan. Specialt ikke i denne tid hvor kirsebærtræerne har sin blomstringstid.
Præcist fredag for en uge siden landede en af min mands kollegaer i Tokyo.
Velkommen til verdens femte største jordskælv…………..

I løbet af et split sekund kan verden og livet ændre sig. På nogen områder er livet uforudsigeligt på andre punkter, kan du og jeg selv putte i vores liv præcist, hvad vi ønsker os.
Personligt glæder jeg mig helt vildt til i morgen. Jeg får nemlig veninde besøg. Helt fra Danmark. Her langt hjemmefra er det noget som virkeligt skaber glæde i mit liv.

Ja, kriser og glæder går hånd i hånd igennem hele livet…………

 

Skriv et svar

