Juleaften i Marts

Posted: 20. marts 2011 in Kina i et hverdagsperspektiv

Jeg har ikke alene fået besøg HELT fra Danmark

det i sig selv er helt fantastisk, vidunderligt og livgivende. Det at have en af mine kære, hvor jeg kan dele min se, lugt, mærke og er det her ikke bare MEGET anderledes tanker med, det er ubeskriveligt værdifuldt for mig. Så det i sig selv er mere end NOK.
I går var det juleaften hjemme hos os, for se lige hvad min veninde slæbte med fra den ene verdensdel til den anden verdensdel. Blot for at glæde OS.

og post og de hjemmestrikkede er også kommet helt hertil fra Danmark

Hviiiiiiiin jeg er GLAD. Jeg skynder mig fluks at sende dig noget af min søndags glæde lige hjem til dig. Lige der hvor du er.
GOD OG LIVGIVENDE SØNDAG TIL DIG

Kommentarer
  1. Lene Kj. siger:

    Kære Mie.
    Dejligt at sokkerne er nået frem til dig.
    Her byder DK på forårsvejr med solskin og de hjemmestrikkede kan lægges bort – for en tid!
    Knuz, Lene

  2. Kære Lene,

    TAK TAK TAK.
    Må du nyde forårets komme…….

    Kærligst Mie

Skriv et svar

