Tirsdag aften i TEDA

Posted: 23. marts 2011 in Kina i et hverdagsperspektiv

I Kina behøver du ikke vente med at gå i byen til weekenden. Selv på en ganske almindelig tirsdag aften er der gang i byens diskotek, hvor dette band spiller hver aften

Selvom dette Filipinske band er et af de gode af slagsen, så er der nu ikke noget så godt som en god dansk koncert. Læs her hvordan vi fester hjemme hos os, når vi savner at mærke lidt dansk guitar, mudder og papvin…………..

Jeg tager afsted til den store stad i dag, hvilket på disse kanter vil sige Beijing. Jeg er tilbage igen mandag 28 maj. Forhåbentlig med et billede tæt på af et af Danmarks bedste rockbands, som kommer til Beijing. Jeg er sikker på at de giver den fuld gas til årets danske galla bal.

Hviiiiiiiiin hvor jeg glæder mig……….

Skriv et svar

