TÆT PÅ……..

Posted: 28. marts 2011 in Kina i et hverdagsperspektiv

WauW for en fest i lørdags. Eller jeg vil nærmere sige koncert. En ganske lille intim koncert på 340 personer inclusiv et ganske særligt dansk band. Endelig fik jeg kompensation for min manglende deltagelse i 07.07.07!

Vi startede med ham her

Felix Smith. Som han selv sagde, så er han modsætning af en kineser. Blond, blå øjne og kører i en lille bil………..

Jeg ville være fuldstændig helt og aldeles klar til koncerten, så jeg ville lige tisse af. Jeg var ikke den eneste der havde fået den tanke for jeg mødte ham her

Jeg hyggede mig rigtig med vores lille small talk. Så meget, at jeg helt glemte at dreje af til dame toilettet. Heldigvis hjalp Simon Kvam mig ved at vise vej…………

Da Nephew ENDELIG gik på scenen, så man mig HELT oppe foran. Tæt på at være så teenage agtig, jeg formår. Så tæt at jeg kunne røre. Så tæt, at jeg kunne se både tatoveringer, sangtekster og øjenfarve. Måske jeg ikke lige skulle nævne, at jeg langt fra ser MEGET dårligt.

Ingen tvil om at bandet også var spændt. Som Simon Kvam sagde, på sin helt særlige cool, afslappet og lige frem attitude “I er fandme så pæne”. Det var vi. Mændene i jakkesæt eller smoking. Kvinderne lige hjemvendt fra negledamen, håropsætning og iført deres flotteste kjole. Vi skålede i champange. Ja, her var langt fra mudder, papvin og stærk tobak.

Jeg lover dig, at det var ikke kun mig de fik op af stolen. Der var gang i salen. Total koncert stemning. Der var helt sikkert andre end mig der havde glædet sig…………

TUSIND TUSIND TAK til Nephew, for at komme hele den lange vej. Aflevere en kanon koncert og ikke mindst vælge at mænge sig med os…………………
FANTASTISK dansker fest. MEGET TÆT PÅ. TAK

Kommentarer
  1. Lene Kj. siger:

    Godt at du ikke var væk helt til d. 28. maj, som du ellers tidl. har skrevet;-)
    Foråret er på vej, så mon damen snart er at finde på DK adressen?

Skriv et svar

