ENDELIG

Posted: 1. april 2011 in Kina i et hverdagsperspektiv

Det har slet ikke været min plan at være så ustabil i denne uge. Undskyld hvis du er gået forgæves.

Det startede egentligt meget stille og roligt

Vi har nemlige ENDELIG fået besøg af disse to betydningsfulde unge mennesker

Min mands yngste datter, og min søn.

Vi synes også at de unge mennesker skulle have mulighed for at opleve dem her

Denne gang stod jeg nede i et hjørne og hang. Ramt af en voldsom hovedpine. Champangen var udskiftet med en flaske vand, som min mave skvulpede om kap med. Højt musik, lysshow og røg er ikke den bedste medicin mod migrænelignendetilstande……….

Nephew fik endnu engang lov til at erfare, at teknink i Kina ikke er som i Danmark. Det eneste Simon Kvam havde at sige til den sag er, “JESUS”. Teknikken gjorde at vi også fik oplevet Nephew fra den akustiske side. Ikke dårligt. Ikke dårligt.
De leverede endnu en fantastisk lille intim koncert i Kina, hvor der var gang i den

De unge mennesker nød det i fulde drag

De kan godt nok give den gas de unge mennesker……….Selvom de forlængst har overskredet grænsen for at være teenager, så er vores hjem lige nu præget af noget der ligner teenageagtigt…….. ENDELIG, vidunderligt, fantastisk, livgivende og HÅRDT. Jeg må erkende, at jeg ikke har magtet både at være ramt af hovedpine, ligge indlæg på bloggen og være nærværende i min moderrolle. Jeg har været tvunget til at tage mig af det første, og med mit HJERTE valgt at priotere det sidste.

Vi er snart på vej mod det sydlige Kina, og jeg håber at kan levere nogle smukke billeder fra rismarkerne, når jeg er tilbage her på bloggen 11. april.

Skriv et svar

