Smukt på en anden måde

Posted: 11. april 2011 in Kina i et hverdagsperspektiv

Så er jeg tilbage. Nu hvor jeg er her, kan jeg mærke, at jeg har savnet mine små skrivestunder her på bloggen. Alligevel er jeg kun tilbage for en kortere bemærkning. De næste tre måneder vil jeg nemlig være meget fraværende her på bloggen. Derfor skal du i denne uge ikke snydes for en masse autentiske kinesiske oplevelser……………….

Jeg havde faktisk forventet, at bringe en masse smukke smukke smukke solskinsbilleder fra rismarkerne. Sådan bliver det ikke. Vi har godt nok været der, men vejret havde sit helt eget liv og i rismarkerne var der TÅGET. Alligevel var der smukt på sin egen helt særlig måde. Der var koldt og ingen tvivl om, trods den sydlige del, at vinteren er hård for lokalbefolkningen. Selv i begyndelsen af april lå vi tæt og med så meget tøj som muligt på de MEGET hårde kinesiske madresser. Lokalt det var vi. En enestående og fantastisk oplevelse. Ping An og rismarkerne er bestemt et besøg værd. Lokalbefolkningen anbefaler besøget i september. Jeg lader billederne tale for sig selv, omend det er med et noget tåget udtryk




Skriv et svar

