Savn

Posted: 17. april 2011 in Dagligdagens små og store dilemmaer

Da jeg var barn fik jeg altid et pappåske æg. FYLDT med slik. Ej hvor var det skønt. En hel masse farver. En hel masse sukker. Helt for mig selv. Nogen gange savner jeg, at have muligheden for lige at køre forbi døgnkiosken og købe vej selv slik. Eller frellsens de gode hjemmelavet flødeboller. UHM.

Jeg savner også, at nippe blomster i min have. Hører fuglene fløjter. Snuse duften af nyslået græs langt ind i mine sanser. Kikke op i den blå himmel og se på skybillederne. Drikke en god kop te imens jeg kikker ud over marken. Mærker roen og ser, at alting har FARVER. Sådan rigtige farver. Ikke farver der ALTID har et touch af meget gråt og støvet over sig!
Jeg savner, at bygge med min søn. Være sammen med venner og veninderne. Jeg savner, de dybe, nærværende og udviklende samtaler. De samtaler der er med til at gøre mig klogere på mig selv og livet.

Så savner jeg ham her, mit lille Mullebarn. Ja, næsten så jeg får helt tåre i mine øjne

Jeg holder påskelukket til omkring den 17. maj. Jeg ønsker dig en rigtig velsignet påsketid sammen med dine kære. Med ønske om, at du må give dig tid til at være nærværende i det du SAVNER at have tid til i en travl hverdag!

Tak fordi du læser med

Skriv et svar

