Analysekvalikvantihuttellihut……………..

Posted: 24. maj 2011 in Dagligdagens små og store dilemmaer

Endnu engang sidder jeg og sveder over en eksamensopgave. Analyse. Emperi. Undersøgelser. Er du klar over, hvor nemt det er at gå i gang med en overspringshandling som denne her………….

Jeg svedte også i morges. Hvilket jeg stort set gør hver morgen. Mandag – fredag. Klokken 5.50 holder vores chauffør og venter på os. Vi skal til fitnes, min mand og jeg. FITNES.
Hvor mange timer, dage, uge, måneder, år tager det for at blive afhængig af fitnes? Min mand er det. Jeg kender mange der er det. Hvorfor er jeg så ikke??????? 
Der sidder jeg troligt på cyklen, ved siden af min mand. Venter på at blive afhængig. Og sveder. Alt imens jeg i mit indre sige mantraet; “jeg forsager djævlen og alle hans chips, jeg forsager djævlen og alt hans dip, jeg forsager djævlen og alle hans frits, jeg forsager djævlen…………” Tror du det hjælper? Nej. Jeg må gøre et eller andet forkert, for istedet for at være en total fitnesnørd, så er jeg røget over på den anden side. Chipsdipogfrits siden…………

Nå, jeg må tilbage til min analysekvalikvantihuttelihut, for jeg skal være færdig i dag. I morgen venter nemli eventyrsrejse forud, men det er først i morgen

Skriv et svar

