A Touch of Heaven

Posted: 14. juni 2011 in Eksistentielle temaer

Vejen mod vores mål var på den ene side hoppende, bumpende, skramlende, ulidelig med god mulighed for køresyge. På den anden side var, ja, her bliver mine ord uanmindelige fattige, og selv om billeder ikke er det samme som virkelighed, så vurder selv
 

Here I am

Da jeg første gang så bjerget for mig, blev jeg meget stille. Ydmyg. Tårene pressede sig på.
Luften så ren, at den på det nærmeste tog pusten fra mig. Himlen så blå. Nattens stjerner var som de smukkeste lysende diamanter, og talte sit helt eget sprog i himlens unikke malerri.
 At nå hertil er større end jeg kan beskrive. Her ophørte al smerte. Alle bekymringer var væk. Ingen angst. Det eneste nærværende var dette dragende scenerri. Jeg følte mig euforisk. På et vanedannende trip. Mount Everest trip. Svævende gik jeg i mål. Tårerne strømmede ned af mine kinder. Jeg var rørt, ramt og rystet. With a touch of Heaven………………

Med disse smukke og unikke billeder, vil jeg ønske dig en god og kærlighedsrig sommer. Må du lige der hvor du er, og på din måde møde noget, for dig, enestående og livgivende.

Jeg er tilbage igen, her på bloggen omkring 1. august.
God og livsnydende sommer, til dig

Kommentarer
  1. Louise siger:

    Wow – det ser fantastisk ud, Mie. God sommer til dig også! Kh louise

Skriv et svar

