Teknisk begavelse

Posted: 7. august 2011 in Ikke kategoriseret

SOEGES!

Jeg har faaet ny computer. Faktisk er den ikke helt ny. Jeg har haft den i flere maaneder. Den har ligget paent i sin kasse. Meget paent. Nogen gange har jeg haft den fremme og kikke og roere ved den. Den er blank og glat. Den er paen. Nej, ikke paen. Den er super flot. Jeg er glad. Jeg har endda udfordret mig selv og laest i instruktionsbogen. Godt nok er jeg ikke naet saerlig langt. Bogstaverne de har brugt til at forme ordene har det med at vaelte rundt i en stor rode bunke. De giver derfor meget lidt mening for mig. Heldigvis har jeg en super god tekniker ven. Han er min helt. Ikke alene er han flink og rar. Han er ogsaa et teknisk geni.
Jeg ville gerne havde vist dig et billede af min nye fine computer. Men ak og ve. Min undercover net forbindelse er gaaet i udo. Da de kinesiske myndigheder holder et skarpt oeje med, hvilke internet sider der maa benyttes, og hvilke der ikke maa. Ja, saa er jeg noedsaget til at snige mig til at laane en undercover forbindelse i ny og nae.

Imens jeg sukker over mine manglende tekniske begavelse, saa holder jeg ogsaa oeje med om de kinesiske myndigheder har opdaget mig og min blog. Derfor har jeg i oejeblikket ikke regelmaessige indlaeg.

Maa du nyde friheden til at vaere dig. Ikke mindst friheden til at vaelge lige hvilken internet adresse, som du oensker at besoege…………..

Pssttttttttttt: Som du kan laese mangler min laante computer visse vokaler

Kommentarer
  1. charlotte siger:

    Kære søde Mie

    Det kan ændres, så din nye pc også kan skrive æ,ø og å 😉

    Du ringede for nogle dage siden og jeg var som altid ikke lige ved telefonen.

    Vi høres ved.
    Knus
    Charlotte

    • Kaere Charlotte,
      Min nye computer kan godt skrive fine vokaler. Det er blot den laante computer der ikke kan.
      Lige nu giver computer programmet mig ikke engang lov til at udgive nye indlaeg paa den laante computer!Derfor er her MEGET stille paa siden………

      Take care – Mie

Skriv et svar

