Derfor

Posted: 8. september 2011 in Dagligdagens små og store dilemmaer

Ja, så er det meget længe siden, at jeg har skrevet et indlæg. Desværre er der nogle internet begrænsninger ved at bo i Kina. Jeg har derfor store problemer med at udgive indlæg til min blog fra Kina.

Lige nu befinder jeg mig et stykke fra Kina. Midt i denne enestående natur
 

I løbet af dette efterår flytter jeg tilbage til Europa, hvor jeg vil have friheden til at besøge lige præcis den hjemmeside jeg ønsker. Derfor vil jeg i løbet af efteråret puste nyt liv i min blog.
Tak til dig der har læst med i mit perspektiv af livet herfra den anden side af jorden. Må du nyde efterårets komme og pas på med de ubudne gæster. I går fik vi besøg af ham her midt i vores frokost

Take care, Mie ❤

Kommentarer
  1. Louise siger:

    Neej – flytter du/I hjem! Øh, tillykke. Eller hvad? Siger man det? Kh Louise

  2. Hej Louise,

    Tak. Lige nu er jeg i hjemme, men i starten af december, kommer jeg til at bo tættere på dig…….

    Kh Mie

Skriv et svar

