At sige farvel……….

Posted: 19. november 2011 in Ikke kategoriseret

Farvel har en særlig stor betydning for mig. Farvel er noget endeligt. Noget der var som ikke længere er. Noget der stopper. Noget der afsluttes. Jeg har haft mange farveller i mit liv. Nogen er kommet helt af sig selv. Andre har været sejlivet. Og nogle farveller har på det nærmest sprængt mit indre i atomer!
Jeg har haft endnu et farvel. Et farvel jeg aldrig har prøvet før. Et farvel som har en hel særlig værdi for mig. Da vejen til dette farvel på en ganske særlig måde har givet mig så meget liv, glæde, nydelse, berigelse, oplevelser, udfordringer, frustrationer, savn og ALT muligt andet.
Mit farvel er til et land og nogle mennesker der på særlig vis har været med til at give mig et andet perspektiv af livet. Et ændret verdensbillede. Nye nuancer og ikke mindst lært mig at være top taknemmelig for at være så heldig, at jeg kan kalde mig dansk statsborger!

Farvel og tak til et land og nogle mennesker, som i den grad har sat sit helt eget aftryk og gjort en forskel i mit liv. Jeg vil ALDRIG glemme……….

Skriv et svar

