Eeejjjjjjjj……………

Posted: 23. november 2011 in Ikke kategoriseret

Lige nu og resten af november måned befinder jeg mig i hjertet af København. Ej ej ej, hvor er det skønt. Her dufter så skønt af gran. Her lyser så levende smukt. Her er glimmer. Glimmer. Glimmer. Jeg er fuldstændig som om, at jeg befinder mig midt i eventyrland. Nu hvor jeg endelig har mulighed for at blogge, så har jeg faktisk slet ikke tid det. Er du klar over hvor mange smukke butikker der er herinde?

I går kunne man se mig side om side med søde små børn og alle asiaterne. Jeg ved ikke hvem af os der trykkede næsen mest flad mod Ilums´smukke pyntet jule rude.

Jeg viste slet ikke at der fandtes så meget glimmer. For slet ikke at tale om, at der må helt bestemt være en periode i min barndom, som jeg ikke føler, at jeg har fået udlevet endnu. Eller også er det måske fordi jeg de sidste tre år har befundet mig i Kina, og hvert år til jul har kørt flere hundrede kilometer den ene vej. Flere hundrede kilometer den anden vej. Blot i håb om at få et lille glimt af alle de skønne lækkerier, som er made in China, men ikke tilgængelig over there!

Her står jeg så. Med jule lys i mine øjne. Jeg må bare se. Eeejjjjjjjjjj hvor er det smukt. Jeg må bare røre. Eeejj hvor er det blødt. Jeg må bare eje. Eeejjjj hvor er det vidunderligt. Pludselig står jeg der for 1000 gang og købe en lille glimtende juleting, som simpelhen er fuldstændig helt og aldeles livsnødvendigt for mig i denne jul!
Jeg har kun et problem. Sig det ikke til min mand………

Kommentarer
  1. Men hvor stiller du den så hen?🙂 Hilsener fra hjertet i København. Ja, det er skønt her!

  2. Kære Eva Maria,
    På torsdag tager min mand og jeg videre ud i verden – til Frankrig. Så lige nu er det meste gemt godt i poser inde i skabet. Så satser jeg på, at han har glemt alt om, hvad vi har, eller hvad vi ikke har af skønne glimmer jule ting. Jeg får se………..;-)

    God dag til dig i❤ af København, kh Mie

Skriv et svar

