Så ser man lige mig………..

Posted: 28. november 2011 in Ikke kategoriseret

Forleden skrev jeg om mit barnelige forsømte julegen. Her er der forsat glimmer på hjernen. Alså min hjerne!
En af mine kære veninder har givet mig et godt tip. Noget med glimtende julepynt. Til en god pris.
I denne weekend er min mand og jeg i jylland. Jeg bruger mit aller sødeste smil, og spørger ham, om vi ikke lige kan køre en smut forbi den der butik…….
Han sukker dybt og inderligt, og siger, “Du gør det hurtigt.”
“Ja, ja” nikker jeg ivrigt.
Helt ærligt, jeg gør det hurtigt. Så hurtigt, at jeg kommer helt til at svede. Det tager tid at komme ned og undersøge alle de nederste hylder. Helt inde bag ved. Der er jo også andre spændende ting. Og interessante.
Da jeg kommer ud til bilen igen, er min mand noget blå i hovedet. “Jeg får pip af dig”, siger han.
“Pip” siger jeg.
Så ser man lige mig…….. Ud af bilen. Igen. Hurtigt. Og svedende. Iårerfuglejodethelthippejulepynt. Flotte. Glimtende. Fugle. Med fjer. Sådan en må jeg da have til min samling. Det kan min kære tålmodige mand da nok forstå……..

Rigtig glædelige 1. advent til dig❤

Kommentarer
  1. Lene Kj. siger:

    Lidt forståelse – til jer begge 2🙂

Skriv et svar

