Det aller aller sværeste……….

Posted: 1. december 2011 in Ikke kategoriseret

I går aftes var Claus og jeg sammen med ALLE vores tilsammen fem voksne børn (plus det løse). Ikke nogen let sag, at sætte dem alle i stævne på en gang. Jeg skal dog indrømme, at det hjælper gevaldigt på tilmeldingen at vifte om næsen med billetter til Frank Hvam og Casper Christensen show.
På den måde forsøger Claus og jeg at gøre det på den lette, friskagtige og sjove måde. Hvilket bestemt også lykkedes i selskab med de to ovenstående herre.
Bag efter står vi så der, Claus og jeg. Kikker hver af de unge mennesker dybt i øjnene. Krammer. Snuser. Duften fra dem dybt ind. Ikke glemme. Med en klump i halsen på størrelse med en appelsin, siger vi fra hjertets dyb “pas på dig”.
Tilbage står vi – Claus og jeg med hinanden i hænderne, vinker ivrigt imens tårerne presser sig gevaldigt på, og hjertet krymper sig sammen. Der hen af vejen går vores ultimative K.Æ.R.L.I.G.H.E.D.
Det er det at sige farvel til vores børn, som er det aller aller sværeste………….

 

Jeg flyver til Frankrig i dag. Næste indlæg bliver fra Chartres. Når teknikken tillader det. Jeg krydser finger for SNART!

Kommentarer
  1. charlotte siger:

    Kære dejlige Mie

    Håber du har nydt tiden midt i alt det (rædselsfulde) glimmer der er overalt😉 Og har været her siden oktober😉

    Luka elsker det også – BIG TIME!!!

    Og Malthe ønsker sig bare ALT til “lul” (jul)

    Vil blot sende dig et cyberkram og håbe I begge har det godt.

    Vid at du er savnet du dejlige menneske.

    Knus
    Charlotte

  2. Så dejligt at høre fra dig, kære Charlotte. Jeg må erkende, at to måneder juleri er noget af en mundfuld. Alligevel er jeg dog dybt taknemmelig over, at jeg nåede at få et godt touch af dansk glimmer. Her i Chartres er julen noget afdæmpet og en anelse gammeldags i udsmykningen. Byen har dog sin helt egen skønhed uden glimmer🙂
    Du må simpelhen tage Luka med til den store stad. Hun vil ELSKE Ilums meget smukke julevinduer. En af vores sidste dage i DK, tog jeg Claus med forbi. Han fattede vist ikke helt hvad det gik ud på, men jeg var så begejstret.

    Tak for dine ord. De varmer i mit hjerte. Tænk hvis du lige kunne komme forbi. Vi kunne drikke en kaffetår. Som i gamle dage. For ikke så længe siden. Åhh hvor jeg godt gad……..

    Pas på dig, kære Charlotte

Skriv et svar

