Det ringer på døren…….

Posted: 19. december 2011 in Ikke kategoriseret

Det giver et helt gip i mig. For første gang ringer nogen på min dør. Hvem ringer på? Jeg kender jo nærmest ikke et øje……
Udenfor står en meget høj, sød og smilende ung mand. Han taler  meget hurtigt og i en stor pærevælling. På fransk. Naturligvis. Det hele snore rundt for mig. Alt imens jeg med mine meget begrænset ord fortæller den unge mand, at jeg kun kan en smule fransk. Når jeg at glæde mig over, at jeg kom ud af nattøjet og fik sat mit hår bare en anelse klædeligt. Lidt forfængelig har jeg vel lov at være.
Gad vide hvad han ville. Ham den unge, pæne og meget franske mand, som pludselig ringede på min dør???

Skriv et svar

