Når bønner når helt op til himlen……..

Posted: 21. december 2011 in Ikke kategoriseret

I dag sover æseldyret. Jeg behøver ikke engang at være stille. Det ser ikke ud som om, at han har tænkt sig at vågne op i dag. Han sover fredligt. Roligt. Præcis som et lille uskyldigt barn.

I går fik jeg en mail.
“Hello there! I`m in Chartres this week, leaving on Thursday to Denmark”……
Jamen, det er da fantastisk. Så er der alligevel hul igennem til julegæster i år. Endda hele to af slagsen. De kommer i aften. og de er så VELKOMNE.
Igår blev der også ringet til mig. Helt hjemmefra. Danmark. Nu tænker du nok, at jeg har modtaget min ration for i år. Ikke nikke nej. Har jeg. Ej. For i dag da jeg åbner postkassen. Voila. Så er der deledulemme julebrev fra en kær veninde. Så kære venner, brevduerne kan finde hele vejen her til Chartres. Endda helt til min postkasse.

Ikke noget at sige til at æseldyret sover sødt og fredeligt. Sådan er vilkåret for æseldyr. Når bønner når helt op i himlen……..

 

Skriv et svar

