Bobler og glædelig jul

Posted: 23. december 2011 in Ikke kategoriseret

Ejjjjjjjjjj, hvor var det en god gave vi fik i går. Skønne breve. Nogle til at grine af. Andre til at græde af. Og boblerne. Nøj hvor de susede igennem mine åre.

Sådan ser manden i huset ud, når han forsøger at åbne en champange uden proppen rammer loftet, og der er champange ud over det hele. Der skal jo nødig gå noget til spilde…………….

 

 

Julen er lige på trapperne,
så i dag har jeg hentet anden ind.
Den søde slagter forstod mig godt,
og skaffede mig en and uden abrikoser og bånd.

Ved siden af slagteren, der bor min blomsterven.
Ham der har lært mig, at skabe den

Hans navn er Matthieu, og han er så rar,
selvom jeg ikke forstå så meget.

Overfor os under kirken så smukt,
der sover en mand uden eget tag.
Han ligger under Nortre Dames klokker

I år skal han også smage en dansk ducker.

I morgen er så den store dag.
Jeg ønsker julen må bringe dig glæde og fred.
Når du tænder dit julelys,
så vid at der kommer en engel til dig.
Med ønske om Glædelig Jul fra mig.

                                                                                 

                                                                                    BON NOEL

Skriv et svar

