Kom indenfor

Posted: 9. januar 2012 in Ikke kategoriseret

Hej, så dejligt at se dig igen

Ja, jeg syntes også det var dejligt i fredags. Og lørdag. Og søndag med. WOW. Sikke mange vi var. tralilalulalaj……
Ja, ja jeg ved da godt at nogen har besøg af flere TUSINDE om dagen. Nej ikkenikkenej , så mange er vi slet ikke her. Endnu. Men skidt nu pyt med det. Du er her. Og det er det der betyder noget for mig!

Har du læst kommentarerne?

Helt enig. Skønne, skønne kvinder. Så fine ord. Og smukke.

Tror du det kræver et særligt mod, at ligge en kommentar her hos mig?

Nej, jeg ved det heller ikke, men skidt nu pyt med det, for ved du hvad?
Et af ordene ramt lige ind i mit hjerte. Du skal ikke sige det til nogen, men faktisk fik jeg helt tåre i øjnene, da jeg læste det.

Ja, jeg forstår godt du bliver lidt nysgerrig, men du må vente lidt, inden jeg deler hvilket ord det er med dig. Det er nemlig gået op for mig, at jeg ikke har været helt tydelig i mit ønske. Jeg vil nemlig gerne opfinde et helt nyt ord. Ikke kun til mig. Til ALLE os tusindvis af medfølgere.

Ja, jeg ved da godt det er helt vildt, men det der medfølgende det er ikke lige mig. Når jeg har det sådan, så kan det være at andre medfølgere har det på samme måde? I hvert tilfælde så synes jeg, at alle os der følger med ud i verden har krav på et smukt ord. Eller i det mindste et andet ord.

Dejligt at du også er begejstret ved tanken. Det ville være så vildt. Og sejt. Hvis sådan nogen som du og jeg sammen opfinder et helt nyt ord………..
For at du skal få et indblik i hvad det vil sige, at være sådan en som mig. En medfølger. Så vil jeg godt fortælle dig lidt om hvordan det egentligt er, så hvis du har lyst så sæt dig ned i Claus gode stol

Om han bliver sur? Ikkenikkenej. Claus er ikke en der går rundt og er sur. Faktisk er han den mest ukompliceret mand, jeg kender. Og den klogeste.

Du husker sørme godt. Det er helt rigtigt, Claus er busines mand. Nogen gange så meget, at han går rundt i en KÆMPE stor busines bobbel, men skidt nu pyt med det, for han er den dejligste mand jeg kender.

Hvis du lyst, så smid fødderne op og sæt dig godt til rette. Jeg har lavet en lille bakke til dig

Sokkerne har Lene strikket til mig. Hun er så sød. Fuld af omsorg. Her er lidt fodkoldt, så du må gerne låne dem. Her hos mig må du gerne have det rart. Og hyggeligt. Og vigtigst af alt, så skal du vide her må du ALTID have det lige præcis, som du har det!!!

Sidder du godt?

Godt. Du må endelig afbryde mig, hvis du får kommentar under vejs.
Nu skal du høre, hvordan det egentligt er at være sådan en som mig. En der sætter sit eget liv i parentes. For at følge med sin ægtefælle ud i den store verden………..

Kommentarer
  1. Anette siger:

    Godt du er tilbage, Mie – ønsker dig alt godt i 2012!

  2. Louise siger:

    Kære Mie, selvom det lyder som om, du har fundet dit ord, så vil jeg lige give mit besyv med. Jeg er helt og aldeles enig i, at medfølgende har en nedladende klang. Og så alligevel ikke. Det er hvad man lægger i det. For sandt er det jo, at vi følger med eller hvad? Jeg gjorde i hvert fald. Men i dag betragter jeg mig snarere som en medrejsende. For ikke bare er det en ydre rejse at tage med sin elskede ud i verden – det er også en indre rejse. Og hvilken rejse!

    Glæder mig til at høre dit ord! Kh Louise

  3. Madame siger:

    Kære Livskunstner og Medrejsende Mie, god dag til dig – jeg glæder mig til at følge dig fremover.

  4. Lene Kj. siger:

    Kære Mie.
    Dejligt at sokkerne er i brug!
    Masser af solskin til dig her fra Roskilde og jeg.
    Bedste hilsen, Lene

  5. Lone Simone siger:

    “Ledsagende hustru” lyder bedre end medfølgende. Eller expat.
    Knus

    Lone

  6. Kære Anette, også dejligt at være tilbage. Og godt nyt år til dig

    Kære Louise, jeg er hel enig. Rejsen forgår ligeså vel i det ydre, som i det indre. Du er jo selv et super godt eksempel på at få det gode ud af det. Så er du også en hel del klogere end mig. Du kan sproget, hvilket bestemt ikke gør mulighederne ringere!

    Tak, kære Madame

    Også solskin til dig, kære Lene

    Kære Lone, dejligt at du også er her. Expat henvender sig også til den arbejende part. Mit fokus er på en som mig – der følger med. Ledsagende partner (for der findes jo også mænd🙂 er bestemt også en mulighed

    På trods af det gode, givende input er jeg forsat på sporet efter et mere passende fag/professionelt udtryk end medfølgende.

    Tak kære du, for dit bidrag
    Må din dag, være smuk
    Kh Mie

Skriv et svar

