Igennem

Posted: 16. januar 2012 in Ikke kategoriseret

Mine autentiske beretninger skal ikke ses som nogen skræmme kampagne.  TVÆRTIMOD. Ok, jeg erkender det er ikke det mest super sjove på den grinende måde, at stå i en livskrise! Og ja. Jeg har selv været der. Mange gange. Til gengæld er det der hvor udvikling og forandring findes. Altså hvis du tør kikke det i øjnene. Og værre i det. Svære. Til det bliver bedre. Og det bliver bedre. Det gør det. Og skidt så pyt nu med lidt identitetskrise og lidt adskillelsesangst, når det nu er der igennem mulighederne VIRKLIG findes. Altså der på den anden side af krisen………..

Det er der. IGENNEM. Altså på den anden side af krisen. Verden får nye farver. Nuancerne bliver mere vide. Sanserne er åbne. Livet ligger lige for dig. Solen skinner fra en skyfri himmel. Også selvom det egentligt er regnvejr. Det er her du for alvor kan lære dig selv og verden at kende på en hel NY måde.

Madame har nemlig så ret, sikke oplevelser der venter sig omme på den anden side af jorden…………

Jeg er leder forsat efter et nyt fagord for medfølger. Til gengæld ved jeg at de franskebrevduer har været rundt omkring i det danske land. Nu må du gerne høre det personlige ord som ramt plet. Lige i mit hjerte. Marie har fundet det til mig. I Politikkens ordbog. Det handler om en der forstår at forme sit liv på en smuk og værdifuld måde! Sådan en vil jeg gerne være. En rigtig livs-kunstner……….

 

Kommentarer
  1. Madame siger:

    Så smukt at læse, Mie – ja, det må gælde om at være livskunstner! Det er et positivt ladet ord, som gør godt at smage på og kan mærkes helt ned i tæerne ♥

  2. Marie siger:

    Tusind, tusind tak…..Mie for det smukke hjerte med den lille engel hæftet ved. Det vil blive “min følgesvend”.

  3. Eva Maria Nielsen siger:

    Ret har du, at udfordringer gør os stærke. Jeg tænkeraltid på, at der efter en mørk nat altid kommer en lys morgen…nok skal man vente længe på den, som i vinterens Danmark, men nogle gange går det jo også stærkere (så er det nærmest sommertid og kun tusmørke!)…og med dennenye lyse dag er jeg også et andet menneske end i går – forhåbentlig lidt viisere, klogere, stærkere,,,,,,ø…nu ikke mere og spørg ikke min familie. 🙂

  4. Kære Madame, ja godt og smage på, og du har så fuldstændig ret. Det når helt ned til tæerne……

    Kære Marie, her er det mig der takker!

    Kære Eva Maria, sikke filosofisk du er. Og hvad skulle vi egentligt gøre uden lyset…….

Skriv et svar

