At være. Eller ikke være.

Posted: 20. januar 2012 in Ikke kategoriseret

Jeg er i øjeblikket ved at skrive min hovedopgave på en diplomuddannelse. Derfor læser jeg en del bøger. Som er til at blive kloge af.
Forleden faldt jeg over en sætning, skrevet af den berømte Saint-Exupery (den lille prins).

mennesket er ikke andet end et netværk af relationer

Åhh my God

Tror du lige, at jeg fik kaffen i den gale hals

Ja, det gjore jeg

Jeg kender godt nok dig, og det er ikke for at være utaknemmelig. Ikkenikkenej. For du skal vide, at jeg sætter stor pris på vores relation. For uden dig, ville det slet ikke være sjovt. At være mig.
Nogen gange er det også bare rart at være samme med et menneske. Sådan face to face. Du ved en man kan kikke i øjnene. Og drikke kaffe med. Altså sådan rigtig kaffe.

Hvad gør jeg, tænker jeg?

Nu skal du høre

Jeg stiller Claus et spørgsmål

Ikke særlig svært

Faktisk meget simpelt

Han har endda flere valgmuligheder

Skal kun svare med ganske få ord

Ved du hvad han gør? Ikkenikkenej gør du

Han griner. Gør han

Her er mit spørgsmål. Til Claus

Vil du gå til Rock. Tango. Salsa. Orientalsk. Selskabs. Eller moderne dans?

Jeg ved nemlig godt, hvad jeg vil

Jeg vil være!

Skal ud og finde nogle relationer. Sådan nogle franske nogen jeg kan netværke med.
Ikkenikkenej om jeg skal nyde noget af, at gå hen, og blive til et ikke menneske…………

Må din weekend være skøn og fuld af glæde❤

Kommentarer
  1. Marie siger:

    Ja, Mie det er da det du skal…ud at finde reatitioner i det franske…..nogen man kan have øjenkontakt med. Med lidt kvindelist får du sikkert Claus op sf stolen og i gang med et af dine danse-forslag. Har du selv valgt?

    Jeg er iøvrigt vild med Saint-Exuperys :Den lille Prins. Jeg har den i flere udgaver og endda på DVD. Jeg holder meget af sætningen: det er med hjertet man rigtig ser.

    Rigtig god weekend må solen skinne “mega” meget. Sådan ville mine børnebørnene sige det.

  2. Madame siger:

    Pøj pøj med at finde nogle søde franske relationer – og her på din blog kan vi i hvert fald se på hinanden med hjertet ♥♥♥
    Er spændt på, om du får Claus med til Tango – rigtig god weekend, Mie!

  3. Jeg krydser fingrene for dit danseprojekt.

    At skabe relationer i den argentinske tango verden er nemt. Argentinsk tango er lige som et sprog man kommer til at tale med kroppen og hjertet. Dansemiljøet er ret åbent og i bedste tilfælde danser alle med alle.

    Se nogle videoer fra danseaftener rund omkring i verden:
    http://tanzbar.dk/topics/tango-news/video/

    God fornøjelse!

  4. Kære Marie,
    Jeg viste ikke engang at den lille Prins findes på dvd. Din begejstring har fået mig til at genlæse den lille Prins. Ikke den dårligste bog at få genopfrisket. TAK

    Kære Madame,
    Hjertet er nu heller ikke så dårligt endda at se med, vel?

    Kære Bärbel,
    Tak fordi du har fået vagt min nysgerrighed endnu mere……..

    God dag til alle de damer

Skriv et svar

