Kong frost

Posted: 16. februar 2012 in Ikke kategoriseret

Åhhh hvor har det været godt vinterkoldt.

Jeg har haft brug for alle de gode varme sager

Udenfor

Jeg ved godt,
at jeg ikke skal pive
i forhold til dig i det
kolde nord.

Men ved du hvad?
Nu er det hele pakket væk igen

Disse billeder er allerede fortid

Kong frost er gået
i hi
igen

Og ved du hvad?

Her er gode nyheder.
På vej til dig,
her fra syden,
mod det kolde nord

Allerde nu kan jeg love dig,
at lyset kommer tidligere
end før

Inden du for set dig om,
så er foråret lige rundt
om hjørnet til dig!

Må din dag
være god og varm.
Må du holde varmen
uden på,
og inden for!

Kommentarer
  1. Madame siger:

    Sikke nogle skønne bileder, Mie! Ja, du kan tro, jeg glæder mig over, at dagene er blevet længere – nu er det først mørkt lidt i 6 om aftenen. Og temperaturen er lige omkring 0.
    Ha’ en dejlig dag 🙂

  2. Louise siger:

    Kulden er også gået i hi igen her. Så jeg har dristet mig til at tage strømpebukser og nederdel på i dag. Det føles jo nærmest som forår (trods kun 5 grader..)

  3. Marie siger:

    Smukke billeder fra din by Chartre…….Tænk at du hver dag har den skøne udsigt, som det sidste billede viser.
    Ja, så forsvandt det hvide snedække her. I dag bliver en dag med heldagsregn, det kan på en måde virke koldere end en dag med klar frost.

    Rigtig god dag til dig,Mie.

  4. Rigtig god og glædelig weekend til jer tre kære damer

    Marie, jeg niver også mig selv i armen over at få lov til at bo så smukt et sted. Det falder altid det smukkeste lys over kirken, og det komme lige ind i lejligheden til mig. Føler mig meget heldig……..

Skriv et svar

