Walk your talk

Posted: 28. februar 2012 in Ikke kategoriseret

Af flere årsager er jeg i øjeblikket meget fokuseret på relationer.
For ikke så længe siden skrev jeg en af Saint-Exupery
visdomssætninger

“Mennesket er ikke andet end et netværk af relationer”

Her til morgen har jeg læst om en meget bemærkelsesværdig
kvinde – ArLynn. I årskiftet 2011 beslutter hun sig for, at året
skal bruges på at besøge alle sine facebook venner.
Måske ikke så bemærkelsesværdigt, tænker du.

Så måske jeg lige skal nævne, at ArLynn lider af agorafobi –
angsten for at færdes alene udenfor sit hjem.
For at nå sit mål er ArLynn nød til at se
sin angst meget dybt i øjnene.

Da 2011 rinder ud, har ArLynn besøgt
sine næsten 300 facebook venner.
Hendes mål for 2012 er at besøge de
facebook venner, som lider af agorafobi,
og hjælpe dem til at turde komme ud
blandt andre mennesker.

Jeg ved ikke med dig, men herfra
sidder jeg med undermunden langt
nede på brystet, og jeg får lyst
til både at heppe og danse.

Så herfra en hjerte varm beundring
til kvinden – ArLynn  for en
noget anderledes udgave af

Walk your talk

 

Kommentarer
  1. Madame siger:

    Fantastisk – sikke en beundringsværdig kvinde! Et forbillede for os alle.
    Ha’ en dejlig dag, Mie!

Skriv et svar

