Et øjebliks nærvær

Posted: 2. marts 2012 in Ikke kategoriseret

Dage i nærvær, er for mig

Kikke op på den mest trygge himmel, jeg kender

Kysse på Mullekatten

Se min søn i øjnene

Klappe på det lille Noa hus

Hænge over køkkenbordet og have livgivende venindesnak

Nærvær for mig,

Kan ikke købes for penge

Er ikke en selvfølgelighed

Ikke lige til at føle uden på

Mere inden i

Som en slags taknemmelighed

Det er i nærvær, at jeg på en ganske særlig måde mærker

Min sårbarhed

Glæde

At jeg lever

Og er

Lige om lidt skal jeg mødes med min søn. Mit mest dyrebare ikke eje. Til et øjebliks nærvær. Inden jeg igen hoppe på flyet. Moden syden. Hjem til min elskedes nærhed…….

Må din weekend være dig nær. Fyldes med lige præcis det nærvær der skaber mening for dig. Jeg ønsker dig en glædelig weekend. Med øjebliks nærvær…….

Mie❤

Kommentarer
  1. Marie siger:

    Jeg kan forstå, du har været “hjemme omkring.” Det er dejligt for dig….et øjebliks nærvær er rigtig godt!

    Sender mine bedste ønsker om en glædelig week end med nærvær og mening!
    Nyd den!

Skriv et svar

